Recenzie (74)
Bod obnovy (2023)
Chtěl jsem se vyjádřit obšírněji, zmínit solidní vizuální efekty, pozastavit se nad nezajímavým hraním hlavní představitelky, ale nakonec jen sděluji, že se ztotožňuji s výstižným obsahem telegramu jistého V. Až na to, že V. dal milosrdně 3 *. Já k tomu důvod nevidím, dávám 2.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Výborný, hutný scénář, skvělý casting a především - výsledek je VELMI zábavný.
Bastard (2023)
Za ztvárnění postavy Mikkelsenem uznání. Jinak ovšem, přes veškerou brutalitu, pohádka. Někdy až extrémně zjednodušující.
Medveď (2022) (seriál)
Uvařit z námětu třetí řadu, bude značně nastavovaná kaše. Vše bylo řečeno, zázračné proměny nastaly, herecké koncerty některých postav oceněny.
The Royal Hotel (2023)
Film se slabým scénářem nezachránila ani postava Hanny v podání vždy skvělé Julie Garner. Divím se, že roli přijala. Zřejmě kvůli přátelství s režisérkou, která v rozhovorech otevřeně přiznává, že očekává úspěch filmu díky velkému herectví Julie Garner.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Když s panem režisérem pracují dvě staré páky, z nichž jedna je tříoskarový kameraman, vznikne film, radost pohledět.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Když se rozhodnete zhlédnout tolikátou misi, víte do čeho jdete. A tato, velenákladná, skutečně potěší, stopáž není překážkou. Docela se těším na pokračování.
Baletka (2023)
Mimořádně pečlivě připravené akční scény, přehledné, natočené kamerami z mnoha úhlů. Radost pohledět! Hudební doprovod vychází vstříc západním zvyklostem.
Pathaan (2023)
Nevydržel jsem to dokoukat a došel jsem k závěru, že ten film je pouze pro Indy. No a teď se divím vysokému hodnocení zde. Jsem většinovým názorem ovlivněn a zvyšuji své hodnocení na 1 *.
65 (2023)
Převládají prvky dobrodružného filmu nad technicistním sci-Fi. Dávám 3 *, ale takové poctivé.