Recenzie (31)
Baghead (2023)
Docela hezký. Takový jemný (v rámci hororu :-)).
V/H/S/85 (2023)
No Wake/Ambrosia - ***, God Of Death - *, TKNOGD - ****, Dreamkill - ***, Total Copy - **
Cobra (1986)
Sly v trochu jiný poloze. Hrozná ptákovina, logika musí jít stranou a používání granátů.. :-)) Prostě pohodička ANNO 1986.
Žena v čiernom (2012)
+ Hammer, Harry Potter - Hammer, Harry Potter
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Proč Bruce Willis nehrál v Titanicu? Protože by ho zachránil Jason Statham. Ach jo, slabota..
Night of the Missing (2023)
Hodně špatný. Sponzoroval asi výrobce mopů :-)
Šťastné a krvavé (2023)
Úplně nevím, pro koho film je. Pro mladší (ve věku hlavního hrdiny, syna) moc krvavý, pro starší (ve věku dcery a starší) málo hororový. Jinak dost rozporuplný - místy docela sranda, místy docela nuda. Ale pár dobrejch nápadů tam je.
Hannibal: Zrodenie zla (2007)
Webberova Dívka s perlou se mi hodně líbila. Mlčení jehňátek (kniha i film) taky. Ale tohle?? Hannibal - Zhrození!! Smutný je, že Harris je autorem scénáře. Ještě si to budu muset přečíst, než sprdnu i jeho, ale obávám se.. Hannibal z tohohle filmu a Hannibal, jak ho znám, jsou dvě odlišné osoby. Mimochodem, popis u profilu G.U. nemá chybu: "prahne po pomstě vrahů jeho mladé sestřičky Mischy, která byla za války brutálně zabita a snědena zaživa" :-)
Haunting of the Queen Mary (2023)
overlook, titulky, Bond
Spirit of Fear (2023)
Na filmu se mi líbila jenom jedna věc a nebudu říkat jaká - ono vám to dojde. A herec se mi bohužel nelíbil a nebudu říkat jakej - ono vám do tojde :-)