Recenzie (2 036)
Mladá dáma (2024)
Bobby je krásná mladá slečna, která navíc umí hrát. Slabší pohádka, kde to napětí prostě chybí. Hezký udělaný drak, ale jinak nic navíc
Bažina - Milénium (2023) (séria)
Skvělá zápletka a bavily mě vlastně všechny dějové linky.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Některé díly byly slabší a některé pasáže vyloženě nudily, celkově velmi povedená série a doufám, že přijde další.
Duna: Časť druhá (2024)
Vizuálně opět perfektní, asi si nedokážu vybavit jiný film, kde bych z toho byl nadšenější. Hudba úžasná, vše do sebe zapadá. Děj je tedy trochu pomalejší, než tomu bylo v první části. Ze začátku mi to trochu vadilo a říkal jsem si, kdy se to rozjede. To se pak stalo, asi trochu později než bych chtěl, ale finále bylo skvělé a příslib dalšího dílu je tam taky. Za mě skoro bez chybičky.
Air: Zrodenie legendy (2023)
Perfektní herecky, Dobrý scénář, hudba.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Vtáhne do děje
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Smutný, že to největšímu záporákovi nandají 3 mravenci a ještě víc mravenců. Začátek dobrý, skvělé vizuály, ale pak tradiční digibordel, že mě to přestalo bavit.
Forst (2024) (seriál)
Nevím. Skvělá atmosféra v úžasné přírodě, herecky taky dobrý, charismatický detektiv. Co trochu pokulhává je logika proč lidi dělají co dělají, ale jinak za mě dobrý.
Vtáci sťahováci (2023)
Skvělá pohádka, s dětmi v kině 😉
V letu (2024)
Čekal jsem víc. Zábavné, barevné, ale trikově slabé. Hlavní záporák k smíchu. Zločin defacto bez zápletky.