Recenzie (50)
Májová Bowle (1944)
S přihlédnutím k projekci v úžasném kulturním kostele berlínského Moabitu a popíjením Feuerzangenbowle přímo při filmu, nelze dát jinak, než za 5!
XL (2013)
Parodie na film. Rychlý střih a barevné změny prostředí odkazují na výběr experimentální kinematografie shrnutý v učebnicích pro základní školy, špatně uchopený. Kocovinové švenky, rakurzy nebo jen prostá máchnutí přístrojem. Prostřihy vzpomínek, nejasné sexuální kontury, nápodoby Lynchova atmosférického baletu v kvalitě Z. Snímek, který se snaží ze všech sil stát se uměním, až se z toho sám pozvrací.
Mlčanie Lorny (2008)
Děkuji, ale opravdu nechci.
Hra (1997)
nepříjemný film!
Hvězda padá na hubu (2013) (amatérsky film)
zaujaté hodnocení, které si je vědomo chyb, ale považuje tento snímek za to nejlepší, co olomoucká nová vlna vytvořila.
Lono (2010)
jakoby se eva a "adam" zakousli do rajské hrušky
Lovec (2011)
lidské. maso.
Persona (1966)
první muž, který zachytil ženu (hluboko pod povrchem). děkuji.
West Side Story (1961)
obrovský růžový dort. a zpívá.
Lost Highway (1997)
poprvé, co říkám Lynchovi NE! překombinovanost vyhrála nad atmosférou.