Recenzie (50)
Láska shora (2002)
Peťa Marek. Peťa Marek. Ten má dobré nápady. Co dodat. Milé. V tom nejhumornějším slova smyslu.
Závod ke dnu (2011)
... důležitá přidaná inspirativní hodnota - debata s nadpozemským Vítem Janečkem!
Hanba (2011)
Neurazilo, ani nezasáhlo. Což jsem u filmu s tak silným námětem opravdu nečekala. Fassbender zářil, o tom žádná. Situace a reakce byly tak současné a blízké, až si člověk říkal, kam jsme to dospěli. Dlouhé záběry nádherně snesitelné a střih přímo brilantní. Možná není vůbec co vytýkat, krom scény, kde byl vidět kameraman v okně)). Ale přesto se nedokážu zbavit pocitu, že ze mě atmosféra filmu opadla už při odcházení z kinosálu. /// 3 a půl*
Rozdvojená duša (1945)
Skláním se před dialogy a mnohokrát zmiňovaným surrelistickým snem.
Utrpenie panny Orleánskej (1928)
ctím.
Suspiria (1977)
Nádherná barevná stylizace. A neskutečně podmanivá hudba, která vytváří z 80% onu hororovou atmosféru.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Všechny díly tam i zpět a pořád nemám dost. Sovy nejsou tím, čím se zdají být a tohle je Lynchovo " damn good coffee! "
Jubilee (1977)
V hlavě mi zůstala nazrzlá hlava malý slečny, kluk udušenej v červeným plastu, trošku tý sjetý atmosféry a inspirace v podobě interiérů. Freak.
Posledné tango v Paríži (1972)
"And what's this for?" "That's your happiness and my hap-penis." Bertolucciho režie je pomilování hodná. Stejně tak výkony hlavních představitelů. 5 hvězdiček zvrhlých jako kostka másla.
Turínsky kôň (2011)
Záchvěv. Miliony záchvěvů. Bůh je mrtev. A lidé se nikdy nehnou z místa. A ta prázdnota. Duševní. Zůstává. Prostupuje. Je tady všude. Turínský kůň. Něco, co se nedá oznámkovat hvězdičkami. Nedá se zařadit do kategorie nejoblíbenějších. Ale. Stojí nadevším. Víc teď napsat nedokážu.