Obľúbené seriály (10)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Nejlepší seriál v dějinách televizní zábavy. Drama, komedie a sex... v jednom instatním balení. Nikdy nevíte co se stane dál, a když už to tušíte modlíte se aby se tak nestalo. trápení, prohry a výhry prožíváte s hlavní postavou Hankem Moodym(Duchovny) a fandíte mu v každé situaci kterou prochází... a že toho je opravdu hodně....
Futurama (1999)
jak stárnu, užívám si Futuramu mnohem více za to jak ujetá je, a že vlastně nedělá hrdiny z dysfunkční rodiny.
Simpsonovci (1989)
celkem mě překvapuje jak se po dvacáté řadě začal vsouvat čím dál víc zaměřený humor na erotiku, a strašně mě děsí kolik vtipů se stalo skutečností (jako je prezidentství Trumpa například)
Červený trpaslík (1988)
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008)
Shakespearovská tragédie na pozadí amerického komiksového příběhu. Příběh je svou jednoduchostí tak roztomilý že z 40 minut, udělá neopakovatelný zážitek a donutil mě v duši žadonit o pokračování.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
chcete chápat humor? tak si dejte tohle, pokud vám to nepříjde vtipné opakujte sledování až do bodu, kdy se začnete smát od ucha k uchu.
Black Books (2000)
jak moc, jak moc mi mluví Bernard z duše v jeho nenávisti ke všemu živému kromě kvasinek ve víně.
Stranger Things (2016)
je mi deset let, prožívám ohromná dobrodružství ale strašně mě štve hysterická Winona Ryder:D
Westworld (2016)
nádherná filosofická opera!!!! ty zvraty, ty otázky, ty příběhy.... já si úplně chrochtám blahem že mě to tak pohltilo.
Priatelia (1994)
v dětství milováno díky komediálním taškařicím, nyní milováno jako možnost ztotožnění se s prožíváním charakterů. I dílky absolutně konzervovanému prostředí bytu a kavárny seriál nestárne a není nutné přemýšlet jak by do děje promluvila například technika podléhající vývoji. Bravo!