Posledné recenzie (133)
Bod obnovy (2023)
Ačkoliv si ultimátní hodnocení nezaslouží, nemůžu jinak. Bod obnovy se natolik vymyká české tvorbě, že je potřeba na něj ukázat. Třeba pak dostaneme víc šikovně natočených snímků, kde se zapracuje i na scénáři.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Nový Indy paradoxně je ve svém jádru o něco lepším filmem, než poslední Spielbergův díl. Umí lépe zabrnkat na nostalgické tóny. Ovšem je pravda, že pokud došlo ke generační obměně na režisérském postu, na filmu to znát není. To by totiž buď měla přijí výraznější změna, nebo by hlavní protagonista musel být také o generaci mladší a pak by se vyprávění nemuselo každých 20 minut zabývat problémy stáří. Někomu to může vadit, mně to například nevadilo. Byl bych ale spokojenější, kdyby se podařilo sérii uzavřít, dokud jsme ještě viděli její tvůrce i protagonisty ve formě.
Re-Play (2009) (relácia)
Re-play sleduju už poměrně dlouho a líbí se mi že si pořad prochází vývojem a snaží se chytat trendů a známých tváří. Negativních recenzí bych si nevšímal, pořad je v rámci mainstreamu asi jediným solidně zvládnutým pořadem. Víc live streamů a obecně lepší interakce s komunitou by asi neškodila, "jen" vysílat pořad dnes prostě nestačí.