Obľúbené seriály (10)
Kancl (2005)
Potvora (2016)
Black Books (2000)
Cokoli napíšu nedokáže vystihnout dokonalost tohodle seriálu, tak asi prostě takhle: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=N5Yrd5YK2H4
Ajťáci (2006)
Teória veľkého tresku (2007)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Tohle je seriál, kvůli kterému jsem na základce začala běhat.........ze školy domů, abych stihla poslední půlhodinu. Podle mě je to snad jeden z nějlepších a nejzábavnějších seriálů, který se zabývá rodinnými vztahy, tím se stal tak trochu anomálií, jelikož tyhle typy seriálu se většinou udusí pod tunami klišé, o která si tohle téma koleduje, ale jak píšu, tohle je anomálie, obrovská.
M.A.S.H. (1972)
Seriál, jehož poslední díl si nikdy nepouštim, protože z určitých důvodů pro mě válka v Koreji neskončila (no, ona vlastně neskončila)....... prostě pro mě domu nikdy neodjeli, ani nezestárli a zůstali v Koreji navždy nešťastní a vtipní.