Recenzie (189)
Do dobrých rukou (2022)
Fakt překvapení. Člověk čekal další romantickou netflixáckou slátaninu, ale bylo to dobrý.
Serenity: Ticho pred búrkou (2019)
Naprosto tragická Anne Hathaway, zasloužila by za to Zlatou malinu a tříletý zákaz činnosti. O 30 minuz míň by tomu filmu výrazně prospělo.
Chudinka (2021)
Slátanina
Neloučení (2022)
Film nabízí krásné scenérie a dechberoucí výhledy a taky neoriginální téma, které dnes už málokoho zaujme. Bohatý architekt jede do Peru postavit superhotel a cestu mu zkříží svobodomyslná krasavice, od jejíž tety je potřeba vykoupit pozemky. Jak to asi dopadne, no jo. Strašně mě iritoval mini a prázdný batoh, slovy jeden, se kterým ti dva vyrazili na několikadenní trek do peruánských hor. Hlavní hrdince by se tam stěží vešla bunda a hřebínek.
Anne+: Film (2021)
Nenásilný film o moderních queer vztazích, polyamorii a hledání sebe sama. Ničím asi nezaskočí, ale scéna ze zkoušení drag kostýmů působila magicky a tu si zapamatuju.
Boží ruka (2021)
Pěkné, ale nuda
Ferry (2021)
Geweldig!!!
Chyby (2021)
Velmi osvěžující.
100 vecí (2018)
Dobrá sonda do našeho světa nekončícího konzumu z nudy, akorát sem tam patetická a příliš romantizující.
Cruella (2021)
Nuda, otravné, nezáživné, neoriginální, mělo to skončit aspoň o 20 minut dřív. Zbytečný film.