Recenzie (189)
Lest lasiček (2019)
Pomalejší rozjezd, film je zezačátku dost bolestínsky senilní, ale dejte mu šanci, překvapí.
Vánoční kronika: druhá část (2020)
Dost ostuda, vzhledem k jedničce.
Pravda a spravedlnost (2019)
Stopáž je teda extra dlouhá, ale příběhu by zkrácení asi uškodilo. Nádherná výprava, úžasná kamera.
Bež! (2020)
Napřed dobrý, pak to trošku ztrácí dech, ale film je naštěstí krátký. Nepříliš strhující pro někoho, kdo je obeznámen s historií kolem Gypsy Rose a Dee Dee Blanchardových.
Anna (2019)
Úlet, během celého filmu mi drásaly nervy chyby ve scénáři počínaje rekvizitami (jako použití mobilů, které v té době nebyly, záběry na "moskevské" bulváry plné nových aut, jednu starou ladu s poznávačkou DDR nebo turisty na trhu oblečené moderně, natožpak vybírání si pomerančů v supermarketu v roce 1985 jakože WTF), nelogičností jednání jednotlivých aktérů pokračuje (pojď, schováme se do šatníku s průhledy, tady nás nebude slyšet), po absolutní katastrofu v předstírání ruského přízvuku. Jediné vysvětlení pro mě je, že herci si vždy přečetli jen kousek scénáře a nebo že byli všichni na tripu
Saulov syn (2015)
Strhující kamera, věčněv zádech hlavní postavy.
Tenet (2020)
Ohromující
Učitel - Série 2 (2017) (séria)
Druhá série mi přišla mnohem lepší hlavně kvůli většímu počtu postav, kterým bylo vidět pod ruce.
Usagi Drop (2011)
Scéna, kde děti pláčí nad hrobem, je opravdu silná.
Lístek do památníku (1975) (TV film)
Velmi poetické