Recenzie (70)
Veronika - Chlapec v rieke (2024) (epizóda)
Slušná krimi duchařina s prvky filmu Šestý smysl.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Obrovská nuda. Prakticky žádný děj. Uměle natahovaný dialogy. Další dílo Netflix pro diváky, kteří se dostatečně nenávidí.
Mladá dáma (2024)
Takovej Zdenda Troška stříknutej USA sprejem (neurazí, nenadchne) ....
Kosmonaut z Čech (2024)
Pokus o nějaký nízkorozpočtový Interstellar ? Kdyby tam byl někdo jinej než Sandler, možná by tomu šlo i věřit .... celý film nedává vůbec smysl, není tam vidět hlava ani pata..... tohle měli skartovat a ne po třech letech pustit ven... :(
Please Don't Destroy: The Treasure of Foggy Mountain (2023)
Chalani od SNL nezklamali. Pokud je člověk zná, ví co čekat a snímek nezklame.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Pár silných okamžiků v sérii bylo, ale bohužel převládají místama až směšné dialogy a nezvládnuté emoce náctiletých herců v záběrech. Pro publikum 9-15 let, super zábava, ale pro starší, naprostá zbytečnost.
Madame Web (2024)
Kdy už konečně dojde studiím, že nikdo nechce snímky jako The Marvels nebo Madam Web, v kterých účinkují ženy režisérky a herečky včetně jejich přiblblých dialogů...... snímek nelze doporučit.
Halo - Visegrad (2024) (epizóda)
Nejen, že bez helmy to začíná nedávat smysl, ale taky z toho začíná být ukňouraná šaráda ..... :(
Marvels (2023)
Iron Man=muž, Kapitán Amerika=muž, Hulk=muž, Thor=muž, Spidey=muž, Doctor Strange=muž......... někdo v Marvel si očividně řekl A DOST! Uděláme film, do kterýho naserem plno ženských, a jako bonus, bude jedna z nich teenka z Východu, a celé to natočí taky ženská hlavně musí bejt černá.... Fakt čekali, že se na to bude možné dívat, aniž by se někdo z toho nepoblil ? Jedná se čistě o feministický snímek, jaká to náhoda, že Brie feministkou je .... :D
American Horror Story - Paní Preecherová (2023) (epizóda)
Zas a pořád dokola, jedna velká nuda. Celých 40 minut se prakticky nic neděje, slabota.