Recenzie (63)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
První hodinu jsem si říkal, že s tím snad ani Snyder nemá nic společnýho... V druhé půlce byla jeho ruka cítit, ale ne tolik, aby to něco zachránilo. Hodně slabé.....
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Bez nápadu, naprosto katastrofický scénář....
Konštelácia - Tieto kúsky si ukladám proti svojej skaze (2024) (epizóda)
Mám takovej pocit, ze ve finálním sdělení, se do toho zamotal i sám režisér...
Veronika - Chlapec v rieke (2024) (epizóda)
Slušná krimi duchařina s prvky filmu Šestý smysl.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Obrovská nuda. Prakticky žádný děj. Uměle natahovaný dialogy. Další dílo Netflix pro diváky, kteří se dostatečně nenávidí.
Mladá dáma (2024)
Takovej Zdenda Troška stříknutej USA sprejem (neurazí, nenadchne) ....
Kosmonaut z Čech (2024)
Pokus o nějaký nízkorozpočtový Interstellar ? Kdyby tam byl někdo jinej než Sandler, možná by tomu šlo i věřit .... celý film nedává vůbec smysl, není tam vidět hlava ani pata..... tohle měli skartovat a ne po třech letech pustit ven... :(
Please Don't Destroy: The Treasure of Foggy Mountain (2023)
Chalani od SNL nezklamali. Pokud je člověk zná, ví co čekat a snímek nezklame.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Pár silných okamžiků v sérii bylo, ale bohužel převládají místama až směšné dialogy a nezvládnuté emoce náctiletých herců v záběrech. Pro publikum 9-15 let, super zábava, ale pro starší, naprostá zbytečnost.
Madame Web (2024)
Kdy už konečně dojde studiím, že nikdo nechce snímky jako The Marvels nebo Madam Web, v kterých účinkují ženy režisérky a herečky včetně jejich přiblblých dialogů...... snímek nelze doporučit.