Recenzie (1 969)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Ehmm.Zkráje málem zkápne na picnutí dvaadvácou a nakonec zdachmá capodituttifruttiho na nonstop ovocném trhu.Ale je tak zábavně a mile suchý.
Rubber (2010)
Co si myslíte?Nic.A plášť si pod pláštěm noci spí.
Fízli! (2013)
We Are In Hell!
Súmrak dňa (1993)
Majordomus žehlí Timesy.Nebývalá zábava,pane.Opravdu depresivní film o životě slouhů.O to víc,když si uvědomím že mi chybí Superman.
Neuveriteľné, ale pravdivé (2022)
Dávám jednu dolů za TV look.A taky sem tak trochu chtěl vidět tu elektroniku!
Jelenica (2019)
Natural bluson killer.A já z toho jelen,ale hurá!
Mucha v kufri (2020)
Nerad to konstatuji,ale TOHLE je můj svět.La Múúš.Duliduliduli Saint Tropez.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Sám doma,Sama doma,MAGA a Mystery Mikado Murder.Tak jako ve zkratce.Jo.A v neposlední řadě tatínek holdující míchaným drinkům a Ervinu Rommelovi,ten působí jako Deus ex machina.
Marvels (2023)
Když já jsem jednoduch.A stačí mi ke štěstí Octocat transport a hipísácká planeta.Pozitivní záležitost.
Napoleon (2023)
Unavený necharismatický juvenilně obskakující Ňoumoleon se korunuje,pak je tedy trochu živější,a vítězí v bitvě na Štrbském plese.Jestli si R.Scott představuje že takhle unavenýho chlapa dosadil nějakej “Aspen institute”,páč jinak nevim.