Recenzie (1 969)
Fanatik (2019)
Travolta si opět vyměnil xicht s Cagem,který předstírá že je Pearlman.
Favoritka (2018)
Viděno po Poor Things.Lízat voteklý paty,byť it's Queen?Srát na to,za mě.
Argylle: Tajný agent (2024)
Búú.Pláču.Kdyby ten agent byl furt Cavill.Nebo furt Rockwell,ale ten s jinou parnerkou?Za mě by to pomohlo.Ale vlastně Mičurinský experiment v bulicím vlaku asi nemá ani Cenu.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizóda)
Vymyslet scénu àla Shinning bylo tak náročné že se holka projela dvakrát.
Chudiatko (2023)
Mary Shelley meet Salvador Dalí.A prase si kokrhá.
Králi bowlingu (1996)
Munson vs.McCraken.Téměř dno zábavy.
Deväťdesiate (2018)
Výborné pro veterány,aby nezapomněli na komanče,debily.Jasně že už bylo after,ale skate byl v plenách.Support your local SK8.
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Tedy!Proti tomu seroši s R.Chamberlainem jsou zde Japonci ukázáni jako....Japonci.A dost dobrý.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Retro ala France,Macháček/Dujardin velmi suše komentuje okolí.Mě todle ba.Páč jsem paranormalizační výrobek,takovej burizón.
Duna (2021)
Zadumaně čučící Čalamád ve velkolepém skoronicu.Použil jsem hlas,ovšem bez koření je to chabé.