Recenzie (1 969)
Král ze Soho (2013)
Dej si šňupec před porodem,ať se práší za kočárem!
Nový svet (2005)
Poetické.Ovšem dávat ke každé rostlině tabáku čerstvou rybu mi přišlo epické.
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Tož,chlapi....je to takové...no...ubékané...
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Asi jako jet po dálnici.Vodsejpá to slušně ,ale jinak nuda,šeď.A když usínáte,tak nabourejte do vutulníku,skoro umřete a když nepřímá masáž srdce nepomáhá,nakopnou vás zpátky z tunelu motivačním projevem naznačujícím všechno!
Chappie (2015)
Těma ouškama fakt střihat nemusel.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Obrovská zhovadilost.Což je moje,dalo by se říct,cisterna mateřského mléka!
Terminátor Genisys (2015)
Že by z toho jeden chyt úplně nějakou"dežavijózu".Nestačilo už to?Aby příště nemusel mít T-800 ve výbavě nějakej titanovej ubrousek,až začne natahovat jako stará Blažková?
Wyrmwood (2014)
Kousavectví s trochou madmaxovství,kde hoří jen zippo benzín a svěží shnilý dech.
Carlos (2010) (TV film)
Trefený retro.Z dnešního pohledu ministra zdravotnictví by stačilo teroristy ponechat svému osudu-ukouření k smrti!
Tichý zabijak (2012)
Zaplaťte mu letenky,vodďelá ho a zase vodletí.Turistickou.