Recenzie (1 966)
Fallout (2024) (seriál)
Když se bàli bomby.Padesátková úprava.Ghoul Goggins je prakticky R.Widmark.Btw-podprahové konspirace.
Šógun - Tyčinka času (2024) (epizóda)
S každým dílem jsem si jistější že japonství je pro mne portugalská osada.
To se vysvětlí, soudruzi! - Hoří, má babičko (2024) (epizóda)
Druhé nejlepší SHC v CS tvorbě.Nejlepší je v Tisiacročnej včele.
Líbej mě až k smrti (1955)
Během natáčení se podíval do kufříku jedním okem i Jack Elam,což ho poznamenalo.
Three-Body (2023) (seriál)
Kde byl poprvé použit ve filmu takovej ten"bzzooouuumm"?Četl jsem a takhle si to představuji.Titulní titulky jedou opakovačku a'la tři slunce.A ty poťáky a tranďáky!Jo a ještě na férovku-Big brother je tady a poserte se.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Je možné že autoři viděli tu čínskou verzi?A jenom udělali ze sci-fi fantasy.A ze skoro nesmyslu úplnej nesmysl?
Gentlemani (2024) (seriál)
Komix o ostrých drogových baronech jako led!V.Jones x R.Vinstone.Ostatní tak jako šaškujou.Jo.A ještě bratr,ten má dost.
Fanatik (2019)
Travolta si opět vyměnil xicht s Cagem,který předstírá že je Pearlman.
Favoritka (2018)
Viděno po Poor Things.Lízat voteklý paty,byť it's Queen?Srát na to,za mě.
Argylle: Tajný agent (2024)
Búú.Pláču.Kdyby ten agent byl furt Cavill.Nebo furt Rockwell,ale ten s jinou parnerkou?Za mě by to pomohlo.Ale vlastně Mičurinský experiment v bulicím vlaku asi nemá ani Cenu.