Recenzie (1 969)
Parazit (2019)
Nejchytřejší rodina jižně od 38.rovnoběžky si,asi jen tak z plezíru,žije ve shnilym sklepě./.-/-/-../.-/-/-../
Farba z vesmíru (2019)
V temných hvozdech Nové Anglie.No ty vole,přesně tam,Arkham.Bzíky bzíky bzík.
Pád anjela (2019)
Kde jsem slyšel ty brumlavý zvuky?V Godzille?Laskomina pro konspirační teoristy,jinak zábavná hovadina.N.Nolte je "poslední Rambo".
Bitka o Midway (2019)
Emmerich jako fík.A na mym osm let starym televizu to nevypadá ani přehnaně digitálně.Ovšem nosit letecké brýle zásadně na čele,létat s otevřenou kabinou,asi že horko,nebo aby sis mohl pokecat s palubním střelcem....
Zaklínač (2019) (seriál)
Ale šanci tomu ještě dam.I když z toho leze x-tá variace na X-meny/womeny.Ve slovanských hvozdech pobíhají afroameričani.To je mi celkem wurst,hlavně že má Zaklínač paruku jak Sam Hawkins na Woodstocku.Proboha proč?
Dálniční hlídka (2019)
I na mne se to začalo dost táhnout.
Molly a jej hra (2017)
Vlastně je to pěkný.A madame se nakonec zachovala navýsost čestně.Mám sice jemné podezření,že srala magi v kostkách z toho,že jí někdo okamžitě sejme,ale vem to néšť.
Hamlet (1990)
Aconitum plicatum,Datura stramonium,Atropa bella-donna,Amanita phalloides.Jedy.To je oč tu běží.
The Last Hangover (2018)
Jo.Nějaká brazilská"Partička"vyjevená ze Života Briana a z toho dopraváka,co jim tam stráží letadla co chtějí bombardovat Rio de Janeiro si dělá ukrutnou legraci z křesťanů.A co to má společnýho s Pařbou ve Vegas, to ví asi jen fotr toho dopraváka.No a ta portugése mi taky na náladě nepřidala.
Na nože (2019)
Žena která musí mluvit pravdu.Tajné okno.Sto+ matka.A vyhrožování,že pudeš s hundrtmilionem doláčů back do Venezuely?No to je strašná představa!Jako detektivka to stojí za vyližprdel.A Craig jako Poirot.Jako vtip dobrý,ale to je tak všechno.Casting a výprava pěkný.A.Christie může v klidu spát.Tedy až se párkrát obrátí.