Recenzie (136)
Sim Salabim (2008)
Jednoznačně jeden z nejlepších krátkometrážních animovaných filmů, co jsem viděl! 5*
Truman Show (1998)
Velice originální film a skvělá "one man show" Jima Carreyho. Až mi ho bylo čím dál více líto, jak byl Truman bezmocný! Velice zajímavý film a doporučuji ho. "A v případě, že bychom se už neviděli... dobrý večer a dobrou noc." 5*
Dobrý Will Hunting (1997)
Úžasný film!!! Klobouk dolů před Damonem a Affleckem, co napsali za scénář (určitě zasloužený Oscar) a herecky výborně zahrané. Hlavně Matt Damon a Robin Williams. Pro mě dvě hodiny filmového zážitku. 5*
Drž hubu! (2003)
Výborná francouzská komedie - duo Jean Reno a Gérard Depardieu = lahůdka! Komedie, na kterou se rád ještě mockrát podívám. 5*
Baraka: Odysea Zeme (1992)
Hezký dokument, hodně krásných záběrů, pozoruhodných , ale taky hodně smutných! 4*
Veľká ryba (2003)
Nejlepší film od Tima Burtona! Každý příběh má své kouzlo...kdo by nechtěl být Edwardem Bloomem. 5*
Jazero smrti (2008)
No byla to síla! Trpěl jsem se Stevem a Jenny. Napínavé a kruté! A ten konec mě dostal! Každopádně tento film stačí vidět jedenkrát. 4*
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Woody nám naservíroval velice zajímavé romantické drama v čele s bohémem Javierem Bardenem v "zajetí tří krásných žen" v krásném Španělsku. Soundtrack je taky super. 4*
Adamove jablká (2005)
Mads Mikkelsen to zahrál úžasně! Ta role mu sedla, jak ušitá. Tahle tragikomedie mě uzemnila. Tím humorem a zároveň vážností. Úžasný film po všech stránkách. Doporučuji se podívat!!! 5*
Legendárna partia (2012)
Nemůžu si pomoct, ale na mě to zapůsobilo. Příjemně se na to dívá, pěkné animace. Pohádka, jak se patří na odreagování. Zlo nikdy nemůže zvítězit na dobrem... s tím musel bubák počítat :D