Recenzie (136)
Transformers (2007)
Furt se mi do toho nechtělo jít, ale nakonec, co vyšel druhý díl jsem se odhodlal a přemluvil jsem se a nelitoval jsem. Bay natočil výborné Sci-Fi s půvabnou Megan Fox a taky výborným LeBeoufem - 5 *
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
LEGENDÁÁÁRNÍ .... jak by řekl Barney "Its gonna be legen wait for it dary."
Železný Schwarzenegger (1977)
co dodat, to se musí viděť. Arnold je hold Arnold * * * * *
Amadeus (1984)
Jedním slovem geniální !
Nehanební bastardi (2009)
Tak skoro rok čekání :) a Tarantino nezklamal, prostě ďááábel... Pitt vynikající (jako vždy :D) hlavně pobaví, jak vynikající taliááán, Ch. Waltz hóóódně výborný záporák a závěrečná chuťovka v podání Pitta a jeho skalpování > geniální :D Celkově jistých 5 * !!!! a už se těším na dvdčko.
Výplata (2003)
sakra, docela mě to překvapilo a hodně líbilo .... za sebe 5 *
Americký gangster (2007)
Úžasný "Americký gangster" opravdu velice podařený film, mile mě překvapil a herecký výkon Denzela Washingtona to je podívaná, která stojí za to si ještě nekolikrát pustit :) Od začátku do konce nepustí !!!!
Pavučina lží (2008)
Celkem zklamání a nepomohlo ani kladivo, kterým dostal DiCaprio po prstech při mučení :D 75% !! Čekal jsem lepší podívanou ...
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Chytne a nepustí ... Hank je třída :D Úžasný seriál, ještě stále to rozdýchávám !!!!! a těším se na další řady !!!! :)
Americké Psycho (2000)
Tak Bale ukázal dobrého psychopata :D Zajimavý příběh a ta motorová pila a hlava v ledničce mě dostala ... 4 *