Recenzie (153)
Spirit - pomstiteľ (2008)
Asi hodně lidí si bude říkat,že jsem tomuto filmu nasadil velkou latku,a proč taky ne když se mi moc líbil. Neříkám že z toho filmu jsem byl unešený jako ze Sin city nebo 300. Ale mě to fakt nadchlo. Od až do Z.At si každý udělá svůj posudek sám. Já jsem z toho filmu nadšený.. Za mě 80%
Upíri (1957)
No s upírama tento film moc nemá,a jestli jo tak se mi to moc nezarilo do paměti. Jelikož mě ten filmchvílemi uspával..50%
Problémy v raji (2009)
Z traileru jsem čekal suprovou komedii,ale nebylo to tak jak jsem to čekal.. 55%
Mačacie oko (1985)
S hororem to nemá nic moc společného,ale film se skvělými třemi povídky. Pro mě za 65%.
Pochovaní zaživa (1990) (TV film)
Horor,tento film určitě není,ale je to fakt koukatelný thriller. Kde se z hry na podvedu tě-zabiju tě,mění na hru kočka a myš,udělám si s tebou co budu chtít. Prostě se zdedozvíte,co se může stát když nezabijete pořádně svého manžela. :-))))) Ano natočil tento film Frank Darabont,jeden z nejlepších režisérů,takže by měl být film 100%,ale určitě člověka nesklame ani neurazí.Za mě 68%
Oni žijú! (1988)
Viděl jsem tento film jako malýprcek atak jem si ho ted doukil po "velkém" čase do své sbírky. A musím uznat,že toho vůbec nelituji. Neříkám že to je nějaký supr uchvatný film,ale mě se líbí. Nemusíte k němu používat mozek a to mě docela dost baví,občas ten mozek vypnout.:-) Ale at si kažý udělá obrázek sám.Za mě 80%a to se asi nasadil vysokou latku,protože Carpenter natočil,lepší filmy.
Karanténa (2008)
neviděl jsem Rec,tak nemohu soudit. Ale já jsem z tohoto filmy nadšený.. Moc se mi líbil..za mě 95%.
Halloween III (1982)
to z klasickým halloweenem nemá nic společného.za mě 5%
Zuřící proměna (2002) (TV film)
B..L..I..T..K...A ruce pryč za mě 0%.Zhovadilost všech zhovadilostí..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhh jo :-)
Nemrtví (2003)
Je to blbost,ale docela koukatelná blbost. Jen vypněte mozek,vůbec nad ničím nepřemýšlejte a neřešte to... :-) za 55%