Recenzie (153)
Pomsta znásilnenej (2010)
velice krutácký horůrek o pomstě..za mě 100%
Karanténa 2: Terminál (2011)
Přijemné pokračování jedničky.za mě 70 %
Krev za krev (1984)
viděl jsem tento film asi po 15 letech a líbilo se mi to i ted,..pěkná vyvraždovačka..za mě 85%..
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
série se více zlepšuje... :-)))))
Pád Bieleho domu (2013)
Víc se mi líbilo White house down,za mě 80 %...
Ich deti (2008)
pro mě lepší než mládata..fakt hustá atmosféra,a jen když si představíte že by děti toho byli schopni...ufff....za mě 95%
The Collector (2009)
Pecka...... :-)))) za mě 100%
The Collection (2012)
Luxusní horror,1 a 2 nejlepší..škoda že to nevyšlo na dvd.Za mě 100%
Žár (1981)
peckový horror,za mě 80%.
Snehulienka a lovec (2012)
Nejlepší Sněhurka jakou jsem kdy viděl,za mě 100%.