Recenzie (4 985)
El bar (2017)
Člověka to celou dobu drží v napětí, máme tu nějakou tu paranoiu, vládní konspiraci, nákazu, ponorkovou nemoc a to všechno na ploše jednoho malého bistra. Žádný kinematografický skvost, ale na jedno podívání víc než dobrá záležitost, která nenudila ani chvilku. 80%
Frankenstein (1994)
Místy překvapivě solidní brutality, špičkové efekty, které strkají celé CGI s přehledem do kapsy, bezva ponurá atmosféra a vyobrazení monstra ne jako bezhlavého vraždícího stroje, ale jako citlivého tvora, na kterém jeho stvořitel vykonal zradu. Málo očekávání, pěkný výsledek. 85%
Becky (2020)
Dalo by se říct Sám doma 18+, protože námět je podobný, plus se dočkáme hodně nekompromisního násilí, jako že kurva hodně. Strašná škoda občasných logických děr a scenáristických failů, protože jak holka, tak Kevin James byli skvělí, plus to bezvadně uteklo. 75%
Kóma (2019)
Z hlediska scénáře je to přehlídka klišé a schémat, ale jinak... Originalita a audiovizuální zpracování jsou na špičkové úrovni a já jsem jenom kroutil hlavou, jak něco takového mohlo vzniknout v Rusku. Holt se přisypaly haldy peněz a podle toho to vypadá. Jen tak dál. 80%
Game of Death (2017)
Začíná to velmi nenápadně, ale již brzy začnou vybuchovat hlavy, létat kusy lebek, mozků..., no prostě je v tom krve, jak ve třech válečných filmech dohromady. Uteče to jako nic, kamera špičková, takže jediná výtka směřuje k pár detailům, které si tvůrci nepohlídali. Tak jako tak ale parádní záležitost. 85%
Voda, krev, rakije a zombie epidemie (2019)
Těšil jsem se hodně, přece jenom spojit klasické ustašovsko-četnické vzájemné urážení a zombie apokalypsu, to je námět jako svině, nicméně to bohužel celou dobu jelo tak nějak na půl plynu a spousta potenciálu přišla vniveč. Špatné to nebylo, ale rozhodně to mohlo být o strašně víc lepší. 60%
Ržev (2019)
Tak se mi zdá, že se v Rusku chytli za rypáky, naložili do kinematografie haldy rublů a řekli si, že budou točit pořádné filmy, protože jejich produkce z posledních řekněme deseti let fakt stojí za to. Parádní válečný film z neznámých lokací plný střelby a mrtvol, přesně tak, jak to má být. 85%
Loupež (1967)
Stejně jako u Bullitova případu se Yates drží nezajímavého zpracování, což je obrovská škoda. Člověk prostě na film kouká a je mu tak nějak jedno, co se v něm děje, i když je skvěle zahraný a místy i trochu napínavý. Prostě takový průměr, na který se lehce zapomene. 55%
Zlaté opojenie (1925)
Sem tam se nějaká groteska povede, ale tady byla vtipná jediná půlminutová scéna (tanec housek). Zbytek byla velká nuda, která i přes minimální stopáž dělala dojem dvouhodinového filmu. Chaplin má na kontě dobré filmy, ale tenhle mezi ně tedy nepatří. 30%
Meno (2012)
Místy to bylo trochu přitažené za vlasy, nedokážu si představit nejvíc nekonečno nejlepší přátele, kteří na sebe akorát řvou, nicméně prdel to byla solidní, odsýpalo to jako nic a herecky a scenáristicky bezva počin. Takovéto konverzačky mám rád a Francouzi jako obvykle nezklamali. 85%