Recenzie (4 975)
Cemetery Junction (2010)
Parádní obsazení v průměrném filmu, který je fajn vidět, nicméně brzy vyšumí, protože nemá nic výjimečného, co už by člověk neviděl v padesáti jiných filmech. Gervaisův styl se ale nezapře a většinu času je to příjemné, i když si na tom člověk nenajde jediný moment, který by znamenal něco víc. 70%
Toni Erdmann (2016)
Popisek Drama/Komedie je neuvěřitelně sedící, protože většinu času je to vážný příběh o komplikovaném vztahu dcery a otce, nicméně občas přijde scéna, kdy se člověk směje. Narozeninová párty je jedna z nejvtipnějších věcí roku, to jsem se řehtal hodně a dlouho. Složité, ale kvalitní. 90%
More v plameňoch (2016)
Peter Berg se pomalu ale jistě stává mým oblíbeným režisérem, protože dokáže točit filmy tak dobře, že jsou strhující, ať už mapují jakékoli téma. O průseru BP jsem toho moc nevěděl, ale takhle zpříma jsem skoro cítil ten žár zapálené ropy a musím smeknout před všemi lidmi, kteří pro záchranu plošiny položili životy. 80%
Amatér (1979)
Nuda k posrání #81. Viz Osvícení. 30%
Mzda strachu (1953)
Několik scén bylo vážně nervy drásajících, ale bohužel ty dvě a půl hodiny čistého času totálně zničily místy skvělou atmosféru. Konec parádní, ale co naplat, když se člověk určitě polovinu doby nudí. Na druhou stranu je nutno přičíst k dobru, že Mzda strachu má i po víc než šedesáti letech co nabídnout. 55%
Panika v městečku - vánoční poleno (2013)
Viz Panika v městečku. 85%
Umieranie za dlhého dňa (1968)
Bohužel to zkazilo pár logických failů (zajatý Němec), které by se v žádné válce rozhodně nemohly udát, takže ve výsledku jenom průměr. Příběh jako takový je ale zajímavým pohledem do týla nepřítele a díky skvělým hercům jsem jim celou tu anabázi věřil, i když to byla občas trošku nuda. 60%
Training Day (2001)
Ústřední dvojice (především Washington) je skvělá, ale že by mě to dvakrát bavilo, určitě říct nemůžu. Fuqua je sice dobrý režisér a Ayer skvělý scenárista, ale tentokrát se mi jejich spolupráce moc nelíbila a tak nějak jsem se prozíval až ke konci, který mi taky dohromady moc neřekl. 55%
Spectral (2016)
Čtyři (really?) scenáristé se museli podílet na vykrádačce deseti jiných filmů, aby napsali něco, co bych možná napsal sám za jeden den. Vizuál ale byl špičkový, příšerky zajímavé a když k tomu připočítám to, že jsem se nenudil, tak je z toho v rámci určitých možností příjemný zážitek. 70%
Sedem statočných (2016)
Ta squadra byla tak strašně pravděpodobná jako moje participace v českém vesmírném programu. Multikulti mrdka, na kterou mě fakt sralo koukat, nicméně jsem se nenudil a závěrečná řežba zase stála kurva za to. Proč se tohle natočilo, netuším, ale kdyby se tak nestalo, tak by žádná škoda nevznikla. 50%