Recenzie (3 904)
Borrower - Oběti bez hlav (1991)
Mám rád tyto druhy filmu. Ale tento mě bohužel nudil.
Tajomné okno (2004)
Filmy podle Kinga mám velmi rád. Když vznikl tento film čekal jsem další porci napětí, teroru a skvěle navržené postavy. Bohužel tento film nezplnil skoro nic.
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Jeden z nejlepších "No Romero" zombí filmů. Super soundtrack. Jen škoda "zombie v pozadí" kteří nejsou moc dobře namaskovaný. Ale i tak jasných 5 hvězd.
Poviedky zo záhrobia: Démonický rytier (1995)
Docela zábavná podíváná. Celkem dost známých tváří, pěkná monstra, unilí příběh a prostě další delší epizodka Tales from the crypt.
Dom 3: Hrôzostrašný príbeh (1989)
U Dumu 4 jsem si říkal že jsem to už viděl a pak to přišlo nebyl to Dům 3 ale Shocker od Cravena. Akorát že kraven byl 100x vizuálněji a zábavněji stvárněn.
Dům IV (1992)
Toto se má jmenovat jinak a ne Dům 4. Od třetího dílu tato série neuvěřitelně upadla do zapomění a to naprostým právem.
Dom II (1987)
Až neuvěřitelně humorné. Režisér udělal pohádkový horror na který rád vždycky kouknu. Nemám nějakých větších výhrad. Herci, masky, atd... vše je dokonalé.
Dom (1985)
Steve Miner je borec. Natočil plno dobrých filmů ale u nás bohužel kvůli malé dostupnosti je malá pozornost a tento film je jasným případem.
Leviathan (1989)
Velmi podařený film. Hodně připomýná DeepsStar six. Jeho jedinou nevýhodou je snad jen konec který byl přespříliš unáhlenej a málo prstoru pro Wellera.
Poviedky zo záhrobia: Nevestinec upírov (1996)
O třídu slabší než Demon knight ale naneštěstí si Crypt Kreeper spolu se scénaristama nechal svůj černý humor který film pozvedává.