Recenzie (3 906)
Kocka 2: Hyperkocka (2002)
Sračka. Opravdu ubohost. Hloupé, naivní, blbé. S tak skvělého příběhu udělat takovou sračku. Na to je potřeba opravdového cvoka.
Jason X (2001)
Když porovnám s ostatníma pátky 13 tak je to zlepšení oproti posledním 2 dílům. Když to srovnám se starýma dílama tak sračka.. proto 3*.
Bathory: Pomsta krvavej grófky (2006)
Zajímavý nápad. Slabší zpracování. Víc není co dodat.
Úplná šupa (2007)
Film který si vzal na paškál neuvěřitelné množství filmů ale ani jeden gag nedrží pohromadě a tak z toho zbyde jen křeč.
Detská hra 3 (1991)
A zase kvalita šla dolů. Už lehce unavuje. v průměru či lehkém nadprůměru drží skvěle hláškující Chucky.
Detská hra 2 (1990)
O něco slabší než první díl, ale stále skvěle koukatelné. Bohužel tento díl ubyl na atmosféře prototy 4*
Detská hra (1988)
Dětská hra je další kult. Bohužel v dnešní době působí lehce směšně. Ale je to velmi vydařený film který zkouknu každý rok 2x:-) tento první díl je nejlepší, hlavně díky dusivé atmosférře a hercům.
Show hrôzy (1982)
Zajímavé příběhy. Některé slabší některé silnější. jako celek je to dobré. Další díly šli rapidně dolu.
Suspiria (1977)
Naprosto dokonalá hudba od Goblinů. Argento nezměnil svůj styl natáčení. A atmosféra se dá krájet.
Drsný Harry (1971)
Drsný harry je klasika. Plno jiných filmů se ho snaží napodobit ale Drsný harry Callahan je jen jeden.