Recenzie (3 906)
Carlitova cesta (1993)
Brian De Palma umí natočit skvělé gangsterské drama a dokázal to udělat už podruhé. Ve Zjizvené tváři mi vadila občas nějaká nudná vteřina(ale jinak to byl dokonalý film). Tento se mi líbil o chloupek víc. A finální přestřelka byla též dokonalá. Nemůžu si pomoc dávám 5*.
Lovci myšlienok (2004)
Pěkný komorní film. Harlin skvěle natočil thriller který možná někoho i vyděsí. A konečně po nějaký době jsem byl z konce mile překvapen.
Hory majú oči (2006)
Provizorní 3*. Víc jak jednou bych to vidět nechtěl. Moc roztahaný:-) Originál se mi líbil o něco víc.
Tí druhí (2001)
Co dodat? Skvělý scénář a režie. Skvělá hudba a navrch sexy Nicole Kidman.
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Harryho Pottera moc nemusím. A podle mích měřítek patří tento díl mezi nejlepší. I když taky žádná sláva.
60 sekúnd (2000)
Dobří herci, nezvládnutý scénář.
Klebety (2000)
Celkem zajímavý nápad. Bohužel je v dost scénách prázdno a nuda. Herci hrají skvěle a jsou tu clkem známí tváře. No škoda tý nudy možná bych dal 4*.
Hard Boiled (1992)
Parádní záležitost. Střelba od začátku až do konce. A jeden z nejlepších akčních filmů všech dob.
Krokodíl (2000)
Jedna hvězdička za pár málo hezkých scén. Druhá hvězdička za režii Tobe Hoopera. Je mi líto že Hooper natáčí takový srajdy a v 80´letech natáčel hitovky typu Lifeforce nebo Salem´s lot.
Rodinka úžasných (2004)
Mě se to nějak zvlášť nelíbilo. Pixar prostě vezme něco jako lidi, auta, ryby. Vezme starý scénář a má vymalováno.