Recenzie (292)
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Moc pěkný film pro pohodovou relaxaci. Navíc taky dobře pobaví.
Charlie Bartlett (2007)
Velmi zajímavý film o vynalézavém klučinovi a lidech se spoustou (opravdu přímo Himalájemi) problémů. Sám jsem naprosto v šoku a mám velmi rozpolcené nitro - jedna půlka je naprosto nadšená a ta druhá nějakým způsobem zklamaná. Je to sice vynikající film s dobrým scénářem, výtečným obsazením a spoustou kladných věcí, ale je tu i něco, co si nedokážu vysvětlit, něco, co mi trochu vadí. Yelchin zde podává výtečný výkon, Dennings, Downey Jr. a Davisová mu zdatně sekundují (a ani ostatní herecké výkony nebyly zas tak špatné) ale na druhou stranu mi fakt vadila teatrálnost některých scén. I tak jsem to ale nakonec dokoukal a celkem jsem i spokojený. Na zabití sobotního programu v televizi jak dělaný. 60%
Thor (2011)
Velmi zajímavý počin hlavně co se kostýmů týče - ty hadry byly prostě k sežrání - kde se daj koupit? Jinak byl film velmi fajn, skvělý hudební doprovod, perfektní výkony herců a rajcovní Kat Dennings. Podívaná, na kterou se vyplatí podívat se (a ne jednou). 90%.
Cesta do stredu Zeme (2008)
Aneb jak udělat v Verneovky pořádnou komedii :D Fraser válel stejně jako v mumii a ostatní mu zdatně sekundovali. Jednoznačně super rodinná komedie.100%
Láska a iné závislosti (2010)
Musím říct, že mě tento film překvapil a zklamal zároven. Anne Hathaway zde předvádí naprosto skvělý výkon (a do toho ukazuje, jaká to je kočka) a s Jakem to mezi nima tak jiskří, že by to zapálilo i skálu. Naneštěstí je tu i pár výtek, které nakonec celý dojem filmu trochu sráží. Shrnu to do jediné věty - slušný sladák, za který se kinematografie nemusí vůbec stydět. 50%
Sociálna sieť (2010)
Celkem zajímavý film fenoménu jménem Facebook. Občas to bylo sice trochu nepřehledný a ztrácel jsem se, ale jinak to šlo. Jen by mě zajímalo, kolik činilo to neznámé vyrovnání.50%
Začarovaní (2007)
Vynikající počin studia Disney. Pohádka, která v sobě kloubí prvky snad všech klasických Disneyovek a to takovým velkolepým stylem, až z toho v některých chvílích dech přechází. Kouzelná romance je pohádkový příběh plný lásky, humoru a nádherné hudby. Herecké výkoény jdou ruku v ruce s nádherným příběhem vycházejícího hlavně ze Sněhurky, Popelky a mnoha dalších krásných pohádek. Pro mě to rozhodně bylo opravdu KOUZELNÉ (až na scénu královniny přeměny, to už bylo trochu divný). Jasná zábava pro celou rodinu. 80%
Shrek 2 (2004)
Nemohl jsem se pořádně rozmyslet, který z prvních dvou dílů je lepší, ale nakonec o kousek vyhrála dvojka. Příběh, ve kterém jde dobrodružství, vtip a skvělá hudba ruku v ruce, sem už opravdu dlouho neviděl. Celkový dojem to zanechává opravdu dobrý a rozhodně to není jen pro děti (řekl bych, že pro ty to snad ani moc není - viz scéna zatýkání). Dobrácký zlobr a jeho banda přátel (a manželka samozřejmě) opět připravili úžasné dobrodružství, které by měl vidět každý. Za mě jednoznačně 100%.
Armageddon (1998)
Když jsem film viděl poprvé (bylo mi asi tak 11) tak jsem u závěrečné scény i nějakou tu slzu uronil (stejně jako moje sestřenka, se kterou jsem se na film díval a která jej přímo miluje). Při každém dalším shlédnutí mě každá scéna brala za srdce a nejvíc teda ten konec. Pro mě asi nejemociálnější (sakra, to je ale blbý slovo) film, co sem kdy viděl. Ještě, že většinou se na něj koukám sám :D
Doba ľadová 3 (2009)
Pro mě jednoznačně nejlepší díl. V tomhle díle je mnohem více humoru než v obou předcházejících dílech (scéna s hlasy je naprosto odrovnávající) a navíc to má naprosto geniální příběh. Jako vždy pobavil nejvíc Scratt a hned poté malý dinosauři. Tleskám a doufám, že se 4 díl ponese přinejmenším ve stejném duchu. 100% a řádný nášup hvězdiček k tomu.