Recenzie (118)
Lovci myšlienok (2004)
Riadna konina...
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Totálne hlúpa adaptácia...
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Úžasný film...dostal ma...
Nezabudnuteľná cesta (2002)
Ach, tá láska... ja viem, že na rozdiel od ostatných hodnotení značne prestrelené, ale nemôžem si pomôcť... pozeral som to v takom citovom rozpoložení, že som preplakal asi polovicu filmu... a že Mandy bola úchvatná mi nikto nevyhovorí...
Terminál (2004)
Podľa mňa vyzretá filmárčina...akurát ma trocha mrzí, že občas film skĺzol do nudnejších pasáží, no ako celok sa mi naozaj páčil...
Božský Bruce (2003)
Skvelý situačný humor, gagy, scénky..., skvelá práca s naivitou, iróniou, absurditou, paródiou..., skvelí improvizátori vrámci charakterov Carrey a Freeman... = skvelá komédia...!
Príšerky s.r.o. (2001)
Jednoznačne moja najobľúbenejšia rozprávka...fantastická myšlienka...neviem, či ju ešte niekedy nejaká prekoná...dokonalé...
Memento (2000)
Jeden z najlepšie urobených filmov, aké som kedy videl... Som rád, že som mu porozumel, že som do neho dokázal preniknúť a tam, kde iný boli vyvedení z miery, ja som prežíval katarziu. Myslím, že tí rovnako "osvietení" ako ja, sú na tom podobne a vedia, o čom hovorím... Tento film sa dá pozerať donekonečna a človek bude stále žasnúť nad tým, ako to vôbec niekto dokázal vymyslieť a ako to do seba všetko krásne zapadá... Moja srdcovka.