Posledné recenzie (275)
Oppenheimer (2023)
Zklamání. Toho kdo, co, na koho je příliš moc. Objektivně za tři hvězdy. Nolan lehce od Teneta ztracen ve své genialitě. Hrozně mi chybí ty mind blowing twisty z Mementa, Dokonalého triku, Počátku a Interstellaru. Řemeslně a herecky ale pořád precizní.
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizóda)
Konečně to chytlo grády!
K zemi hleď! (2021)
Perfektní odraz dnešní doby.
Posledný denníček (3)
12.10.2011
Update_3: Grafické změny