Recenzie (275)
Oppenheimer (2023)
Zklamání. Toho kdo, co, na koho je příliš moc. Objektivně za tři hvězdy. Nolan lehce od Teneta ztracen ve své genialitě. Hrozně mi chybí ty mind blowing twisty z Mementa, Dokonalého triku, Počátku a Interstellaru. Řemeslně a herecky ale pořád precizní.
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizóda)
Konečně to chytlo grády!
K zemi hleď! (2021)
Perfektní odraz dnešní doby.
Zaklínač - Rodina (2021) (epizóda)
Konečně to chytlo nějaký náboj, po těch utahaných šesti dílech. Čtvrtou hvězdu přidávám za vidinu další řady a příchod Divokého honu. Ve finále bych ale tuhle řadu přeskočil. Více mi sedla povídková první série. S01E03 a E05 zůstávají řemeslně nedostižné.
Stockholmský syndróm (2020) (TV film)
Chytlavá první polovina, kterou zabila scénáristicky a režijně nezvládnutá druhá a hlavně závěr.
Zrodila sa hviezda (2018)
Aneb jaký je rozdíl mezi tím tvořit hudbu a dělat konzumní rychlokvašky.
Prvý človek (2018)
Není to cesta prvního člověka na Měsíc, ale cesta do duše Neila Armstronga. Rozebraná vynikající režií, dokonalou kamerou, střihem, kostýmy, nervydrásajícím zvukem a celé je to podkreslené originální Hurwitzovou hudbou. Podmanivou. Toť vše. Konec hlášení.
Aquaman (2018)
Velkolepé!
Apostle (2018)
Brutální survival v čele s geniálním Michaelem Sheenem.
Venom (2018)
Tři čtvrtě filmu se Hardy s Venomem seznamují, bojují spolu.. najednou střih, jsou hrozný kámoši, přichází digibordel v podobě finále a konec. Otřesná režie, občas úsměvné momenty, kdy Hardy trošku přehrává a paroduje sám sebe. Ne moc zrovna šťastná volba. Pro všechny.