Recenzie (224)
Autá (2006)
animaky mi nevadej, ale tenhle s autama me nijak nezaujal.
Agent WC-40 (1996)
me to nijak extra vtipny neprijde...
Na nože! (2010) (relácia)
Zatim nic moc, uvidime, co z toho bude dal. Btw, kdy si cesky tv vymyslej neco svyho a prestanou kopirovat?
V mene Angela (2002)
Stallone se mi tady kupodivu libil, cely mi to jen kazily obcasny scenky s Madeleine Stowe, kdy se chovala jako labilni .....
Talentmania (2010) (relácia)
Mareš, Troška, Habera, Banášová = největší katastrofa!
Camp Rock (2008) (TV film)
hrůza a běs..
Camp Rock 2 (2010) (TV film)
Oba dva díly jsou hrozný, ale tohle je o dost horší než jednička!
Dom pri jazere (2006)
fajn napad. me to zaujalo, tak proc se nepodivat na dvojici Keanu + Sandra :)
World Trade Center (2006)
smutný osud World Trade Center a lidí, kteří byli, bohužel, uvnitř při tomto neštěstí. Je dobře, že tuhle událost zfilmovali - další generace uvidí, jak dokaží být lidé zlí... Ale asi se budou divit, jako já, že díky tomu nevznikla 3. světová.. Vzpomínám na 11.září 2001, když v televizích nebylo nic jiného, než zprávy o hrozném neštěstí, které se dotklo celého světa. V tu chvíli jsem si vážně myslela, že válka vypukne..
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
kravina. kravina, která se mi líbila :) a Islu jsem si poslední dobou taky oblíbila : )