Recenzie (7 480)
Európa Európa (1990)
Ve své době originální příspěvek k tématu druhé světové války a osudů židů v ní, podaný nečernobílým způsobem.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Nuda, zběsilý střih, mizerná kamera, pitomý scénář plný všeho, co jsem milionkrát viděli - bez invence, pro neznalce cizích slov - bez nápadu, bez vtipu, předvídatelně.Dvě hvězdy za The Rocka - snad zas konečně dostane pořádný akční film.
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Parodie parodie. Původní nápad dobrý, jeho zpracování už tak ne. Nemyslím tím vizuální stránku věci, která je rovněž parodií. A jak už tu někdo napsal, samotné původní seriály byly (a jsou) tak blbé, že působí jako své vlastní parodie. I když to má jen šest dílů po 25 minutách, už ve druhém a zcela od třetího docházejí další možnosti a je to jen točení v kruhu. A časem už i nesmírně otravné točení.
Tisícročná včela (1983)
Skvělá kombinace surrealistického vidění světa s realitou tehdejší doby, která žel má i svá slabá a nudná místa.
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Prostě nemám tenhle styl "humoru" rád. Je strašně laciný.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Že by mi to přišlo nějak vtipné, to ne. A jen proto, že je něco nekorektní, nebudu hned dávat vyšší hodnocení - takových seriálů a filmů v poslední době je... Navíc je to seriál, obdivující zlé chování v nás, a mně to prostě nepřijde vtipné.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Jak co. Kritika vojenské tuposti dobrá, jak to dojde na mezilidské vztahy a nějaká ta přehánění, občas to skřípe. Herecky na úrovni.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Recyklace některých nápadů je zjevná, takže pro znalce to už není moc vtipné. Taková x-tá variace na provařený, deset a víc let starý guláš. Nuda.
Priatelia (1994) (seriál)
Na tohle se dá dívat i po letech - přesně odměřený mix vtipu, romantiky, vztahů... Jen je tedy pravda, že se to nesmí brát vážně a už vůbec ne jako realita.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Jak co, jak kdy a někdy mě to akorát pěkně lezlo na nervy...