Posledné recenzie (8)
Špión (2015)
3* za úžasnou komickou vložku mého oblíbence Stathama, jinak by to asi muselo být za **. Ale mi to velice připomínalo Get Smart.
Scary Night (2011)
Originalnimu filmu jsem dala 3*, tady by to asi vyslo na stejno, nebyt meho oblibence Davida Tennanta. Collin Farrell se mi jako upir docela libil, jenom hlavni hrdina sam jednoho trochu pirpominal, jak uz kdosi psal... Dalsi plus byla hudba.
Brutálny experiment (2008)
Ze zacatku mi to podezrele pripominalo House on the Haunted Hill, ale musim rict, ze ten byl alespon zajimavejsi.