Recenzie (1 196)
Sokoliar Tomáš (2000)
Na českou moderní pohádku dost dobré. Na film obecně... no řekněme že těsně nad průměr :-)
Diktátor (2012)
Ze všech naprostých kravin je tahle ta nejlepší. Nálož nekorektního humoru, tu geniálního, tu pubertálního, ale v průměru velmi kvalitního. Královsky jsem se zasmál. Where are the rebel bases?!?
Cloverfield: Monštrum (2008)
Jsou filmy efektní ale nesmyslné, a na druhé straně filmy prosté ale silné. A pak je tu Cloverfield. Jsou taky vyvražďovačky, kdy předem víte, kdo umře, a naopak jsou i filmy, které servírují smrt jedné z hlavních postav ve chvíli, kdy to nejmíň čekáte. A pak je tu opět Cloverfield. Prostě film mimo zavedené kategorie. Perfektní ruční kamera a obecně výkony po všech stránkách tvoří atmosféru, které budete věřit.
Lolita (1997)
Jeremy Irons, Dominique Swain a Ennio Morricone, všichni perfektní.
Hore (2009)
Pět už za úvodních pět minut. A trochu i za těch pět posledních. A když trochu zamhouřím obě oči, tak i za ten zbytek.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Trochu slabší než první díl, hlavně kvůli ztrátě té krásné temné atmosféry a přidání trochu zběsilého humoru. Ale nevadí, všechno to kompenzuje parádní fantasy background, který v jedničce jen doplňoval akční scény, zato tady propuká naplno. Se všemi těmi potvorami si někdo vážně pohrál :-)
Agenti nula nula (2004)
Chvílema je tenhle kus tak blbej, až je vtipnej. Zbytek času je prostě jen blbej. Nudnej. Slabej.
Star Trek V: Nejzazší hranice (1989)
Asi nejslabší ST film, jedním slovem nuda.
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Parádní odbočka z klasického Star Treku - bez Enterprise, s cestováním do "současnosti", příjemná změna.
Vec (1982)
První horor, u kterého jsem neusnul. Pořád čekám na ten, u kterého se budu bát. Tady byla správně děsivá jen perfektní Morriconeho hudba. Kvituji také to, že se u postav projevila známá hororová sebevražedná hloupost jen párkrát.