Recenzie (286)
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Skvělá variace Trpaslíka na Blade Runnera, která jistě potěší každého fanouška, škoda jen, že dílů není víc!
Blade Runner (1982)
Napodruhé chutná mnohem lépe než při prvním sledování a tentokráte se mi dostal ještě hlouběji pod kůži. Znám jen režisérskou verzi a ta je vskutku úžasná!
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Občas vata i zajímavé filozofování, ale především spousta napětí v perfektním sci-fi hávu... Ambientní hudba Gibbse a McCrearyho je třešničkou na dortu.
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Nesourodá skupinka znepřátelených stran Koreje je začleněna do vesničky, která je odtržena od války a život v zde probíha v poklidném tempu, v souladu s přírodou. Je krásné opět vidět, jak si Korejci poradili s několika žánry, které se filmem přirozeně prolínají, aniž by měl divák pocit, že by tam něco nepatřilo. Velmi mě pobavila scénka setkání dvou stran skrze vesničany a nádherná týmová práce s kancem.. Až mě zase hnulo žlučí, proč se pořád ti Amíci do všeho s**li (a neustále s**ou).. Herci jsou jako vždy výborní, musím uznat, že Asiatům prostě sedí některé charaktery postav lépe, než Evropanům či Američanům. Chvála patří i vizuální stránce filmu - některé záběry by se mohly nechat rovnou zarámovat. A tradičně nezklamala ani hudba Joe Hisaishi.. Za to všechno dohromady a hlavně za ten krásný pocit dávám 10* z 10.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
My Sassy Girl je neuvěřitelně vtipný film, který mě bavil od začátku do konce. Z počátku jsem si říkala, že film o drzé holce mě asi bude lézt na nervy a hrdinka bude nesmypatická až běda, ale opak je naštěstí pravdou.. Hrdina, sladký ňouma, dohromady s temperamentní dívkou tvoří skvěle se doplňující dvojku, která zažívá jeden super zážitek za druhým, až mi bylo líto, že běžný život není tak skvělý. Obě poloviny filmu mají svižné a rychlé tempo, nevtíravá křehká hudba dodává filmu lehkost, stejně jako režisérův cit pro komedii i pro melodrama. Konec příběhu uzavírá nádherný Epilog, který dává filmu dokonalý smysl a povznáší ho do nebes..
Sunshine (2007)
Já bych tam klidně i ráda umřela, kdyby mi při tom hrála Murphyho hudba...
Siworae (2000)
Neuvěřitelně něžný a nevtíravý příběh... Jsem dojatá!! Teď bych fakticky ráda viděla tu americkou napodobeninu; kterak se s tím vypořádali a jak se Keanu a Sandra snaží zahrát hluboké city... Update: Ehm, už jsem remake viděla a nelíbilo se mi to :(
Maraton (2005)
Jak to jen ti korejci dělají, že natočí vždycky tak krásný film s ještě krásnější hudbou..?!?
Yeonae soseol (2002)
Kam se na to hrabe Láska nebeská... Tohle je prostě nádhera!!!
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Já jsem si to jako málá neuvěřitelně užívala, přála jsem si prohledat celou pevnost.. A hvězdičku navíc za pěkné hlavní téma!