Recenzie (286)
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Skvělá crazy komedie plná hlášek a nabitá hereckými esy. Iva Janžurová je naprosto ale naprosto dokonalá. Vždycky, když vidím staré české komedie, je mi líto, že se dneska nic podobného rázu netočí. Akorát trapné buranské komedie. Proč? Nedostatek herců, scénáristů či nápadů? Je to publikem? Vždyť v penězích to není...
Novembrová romanca (2001)
Romantický slaďák, ve kterém se Keanu tváří pořád stejně a navíc mezi ním a Charlize není žádná chemie.. Typicky americké citové vydírání snad může platit jen na nenapravitelné romantiky a diváky Rosamundy. Mám velmi ráda romantiku ve filmech, ale něco tak nudého a hloupého jsem už dlouho neviděla. Mimojiné mi to připomíná stejně nudný Podzim v NY. Jediné, co mě na filmu potěšilo, byl Jason Isaacs v netradiční roli...
Nekonečný príbeh (1984)
Fantasy mého dětství, vždycky jsem chtěla mít létajícícho drakopsa...
Black Books (2000) (seriál)
Něco mezo Monty Python, Big Train a IT Crowd se stylem Father Teda! Každopádně britské komediální seriály mají něco do sebe..
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Seriál mého dětství, který mě nasměroval k biologickým oborům. Nádherná Legrandova skladba La vie..
Titus (1999)
Titus mě neustále udivuje precizní kombinací hudby, výpravy a skvělým obsazením. Nevěřila jsem vlastním očím, když jsem film viděla poprvé, tolik odporných lidských vlastností a krutosti dokázal Will nacpat do jedné hry.. Adaptace Shakespeara mám (až na pár výjímek) moc ráda a Titus rozhodně patří mezi ty nejzdařilejší..
Černá zmije - The Black Adder (1983) (séria)
Kam se hrabe Mr.Bean na (všemi mastmi mazaného) prince Edmunda ...
Dvanásť opíc (1995)
Spolu s Brazilem je 12 Opic nejvydařenější Gilliamovo dílo. Miluji příběhy, kdy je divák nucen si pravdu a skutečnost ve filmu sám objevit. Na 12 Opic se můžu koukat stále dokola a pořád budu nacházet další a další momenty, chvilky a odkazy, kterými do se be příběh dokonale zapadá. Třešničkami na dortu jsou působivá zneklidňující melodie a maniakální Brad Pitt!!
Votrelec 2 (1986)
Podle mého jsou Vetřelci nejlepší akční sci-fi. Proudloužená verze doplňuje děj hlavně na základně, před příchodem vetřelců. Za to má Cameron plusové bodíky navíc.
Predátor (1987)
"Dutch vs. Predator". Výborná Silvestriho hudba, hutná atmosféra na krájení, strach, tajemný nelítostný emzák, plno hlášek, Arnie... Holt zlatá osmdesátá a jedno z nejlepších sci-fi...