Recenzie (136)
Vojna bohov (2011)
SPOILER Najviac ma znechucovali nelogičnosti ako - odsúdení do soľných baní sa zrazu ocitnú v luxusnej vilke s bazénikom, kde je im poskytnutý dostatok času na naplánovanie úteku. Alebo po trápne náhodnom nájdení epirského luku a brutálnej bitke s chlapíkom s býčou hlave sa hrdina potkne a luk mu zoberie pes, ktorý ho 2 dni aportuje až k pánovi do stanu - ten pes bol asi najväčší hrdina... Už som len čakala, že pri objasňovaní istému neveriacemu, že ten čarovný luk naozaj existuje Theseus povie - ja som ho dokonca aj mal, ale zobral mi ho pes. Také veci, že veštkyňa celá zabahnená sa osprchuje niekde vonku a vylezie rovno aj s brutálnym večerným líčením a jej šaty sú dokonale čisté, radšej ani nebudem spomínať. A erotická scéna vyzerala tiež veľmi "presvedčivo".
Predátori (2010)
Napriek tomu, že Predator je u mňa najlepší film všetkých čias, toto malo jednoducho príliš veľa slabých miest a nelogičností.. Postava Fishburna ma znechutila a záver s pánom akože doktorom tiež - čistý trapas...
Avatar (2009)
No fakt neviem, čo na tom všetci vidia...
Pevné puto (2009)
/spoiler/ WTF??? O čom preboha bol tento film? Asi 30 minút nezmyselných samoúčelných gýčovitých záberov z miesta medzi zemou a nebíčkom, pointa žiadna - ak nemám brať ako pointu to, že niekto síce zavraždí asi 10 deciek, ale však naňho raz dôjde, lebo naňho padne cencúľ a pošmykne sa, ale v podstate ani to zavraždenie nie je až také strašné, lebo všetky obete jedného vraha sa stretnú na tom krásnom idylickom miestečku, kde pochopia podstatu sveta, objímu sa a vyrazia spolu do vyššieho nebíčka. Chce sa mi zvracať z takej predstavy nebíčka.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Fajn, ale posledné tri diely druhej série to bola čistá katastrofa...
Štvrtý druh (2009)
Hrozné, natočiť niečo fiktívne a tváriť sa že to je skutočné, nechutné... A film dosť úbohosť.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Len škoda, že to nie je stále ani z tretiny tak dobré ako kniha.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Jeden z najúchylnejších filmov, aké som kedy videla. Záležitosť pre fajnšmekrov. :)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Totálna blbovina, ale väčšinou dobre pozerateľná.
Začarovaní (2007)
Super zlatá rozprávka, akurát škoda tých skoro-princezniných šiat na záverečnom bále, bola som v očakávaní rozprávkových dychberúcich šiat a vlnitých vlasov po pás a ona prišla v obyčajných šatách a s vyžehlenými ostrihanými vlasmi, keď už rozprávka, tak rozprávka, ale inak veľmi fajn.