Posledné recenzie (63)
2012: Soudný den (2008)
Po dlouhé době mě nějaký film donutil napsat komentář, mrzí mě že zrovna ten negativní. Na film 2012, který má přijít do kin tento listopad se velmi těším, tak jsem si říkal, že tohle by mohl být slušný předvoj. Ale že dostanu takovouhle srágoru, to jsem nečekal ani ve snu. Směšný efekty, naprosto stupidní dialogy a nejtrapnější konec filmu, co jsem snad v žiotě viděl, během těch 92 minut jsem asi 50x musel zadržovat zvracení. Jediné co mě u toho filmu drželo, byla vidina závěrečné katastrofy, kterou jsem bohužel nedostal. Jestli vám můžu dobře poradit - NEKOUKEJTE SE NA TO, BUDETE LITOVAT HODINY A PŮL ČASU!!! RADŠI BĚŽTE DO HOSPODY, BUDE TO PRO VÁS ZDRAVĚJŠÍ!!!
Grandhotel (2006)
Jako prostě bylo to dobrý, docela jsem jako prostě bavil , navíc jako prostě studuju v Liberci, takže záběry Ještědu mi jako prostě přišly takový příjemně nostalgický a jako prostě Dulava v roli recepčního byl jako prostě krutej :o)
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Čekal jsem, že to bude o dost horší. Neustálá akce mi nedovolila se nudit a přiznám se, že v několika momentech jsem měl i trochu stažený půlky ;o) Z nostalgie a vřelého vztahu k oběma druhům monster ještě jednu * dodatečně přidávám ;o)