Posledné recenzie (355)
Ilúzia lásky (2007)
Doporucujem tento film vynechat...zle, dost zle
Sesterstvo putovných nohavíc (2005)
Príjemná oddychovka...mám pocit že takých nikdy nieje dosť..
21: Oko berie (2008)
Priemer, na ktorý sa pozeralo príjemne, ale skratkovitost konca a otrasné herectvo hlavnej postavy sa proste nedá odpustiť. Šikovne rozohratá partia sa na konci rozletí na malé kúsky a zničí to, čo tento film budoval od začiatku...