Recenzie (130)
Sněhurka (2007)
Myslela jsem, že to bude daleko víc zabavnější než to bylo. Utvrdilo mě to v přesvědčení, že přetočené pohádky do "moderní podoby" jsou téměř vždy šíleným úpadkem...
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Jedna hvězda za to, jak se u toho člověk pobavil :D
Drž hubu! (2003)
Skvělé! Opět další skvělá francouzská komedie, jim se ten humor prostě neodpáře. Ani si nepamatuju, kdy jsem se naposledy tak hýkala smíchy u filmu z hlášek jako "Vykradli obchod s žertovnými předměty, vzali Euro a prdící pytlík!" Depardieu opět zahrál svou holi pekelně dobře :) Nato, z jakého roku to pochází, je Drž Hubu opravdu vynikající komedií s pravým a nefalšovaným humorem :))))
World Trade Center (2006)
Vzhledem k dopadu této události, jsem od tohoto filmu čekala dojem velkofilmu a něčeho výjmečného, na co by sme dodnes vzpomínali. Místo toho se mi dostalo spíš až podprůměrného filmu a velkého zklamání, místy mě to až nebavilo. Myslím, že tohle téma by se dalo zvládnout daleko, daleko líp a procítěněji...
Olsen Twins: Slnečné prázdniny na Bahamách (2001)
Nechápu jak svět mohl stvořit něco tak tupého jako sestry Olsenovi a nechápu jak mohl někdo dopustit něco takového jako vzniklo tady...
Hrôza v školskom autobuse (1996) (TV film)
Bylo natočeno mnoho daleko lepších filmů na tohle téma, tohle nějak postrádalo atmosféru, vyděrač se opravdu netvářil vyděračsky, ani se tak nechoval. Velice ale velice slabé!
Takmer dokonalý zločin (2000)
Má to atmosféru, leckdy se člověk opravdu lekne ( ty hnusné scény s ještě hnusnější utopenou holkou :D) Pěkný thriller u kterého člověk sedí s přilepenýma očima až do konce :)
Česko hledá SuperStar (2004) (relácia)
První série byla super, druhou jsem sledovala na jendo oko, třetí na půl oka. Jde to poznat i na výsledcích a uchycení jednotlivých soutěžících, kam se ztratil Vlasta Horváth a Zbyněk Drda? Už to vypovídá o neúspěchu dalších sérií. Mé hodnocení vychází pouze z první série a za pořad jako takový celkově.
Jazerná kráľovná (1998)
Jedna z pohádek na kterou se vždycky ráda podívám. Popravdě se divím, že něco tak nadpozemského ( nebo spíš podjezerního) Češi dokázali zrežírovat a natočit. Nu což, vždycky mě Jezerní královna bavila a vždycky ji ráda uvidím :)
Sám doma a bohatý (1994)
Rozhodovala jsem se jestli dát 2 nebo 3 hvězdy. Nakonec dávám hvězdy 3, když se nebudu ohlížet na to, žeby to mělo něco společného se sérií Sám Doma 1 a 2, které jsou pro mě až kultovní :) Když tohle opomenu, je to celkem normální film, nic zázračného, ale vždy když přepínám kanál a vidím tento film, nechám to tam :)