Recenzie (130)
Počiatok (2010)
..a je tohle ten skutečný svět nebo všichni sníme? Co když smrtí vše teprve začíná...
Dračie vojny (2007)
prasomuti s kulometama...konec toto :)
Légia (2010)
Ani originalita, ani schůdný scénář, ani dobří herci,...takovej Zombienudňák s divným andělem a velkýma bouchačkama...jo ještě jsem zapoměla vypíchnout ty zlý děti! :D
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Předčilo to moje očekávání!! Bála jsem se, že z toho bude hrůza typu "300: Bitva ..." nebo novej remake Souboje Titánů, a ono ne. Žádné absurdně přehnané triky - Ano, byli tam nadnadaní jedinci v zabíjení protivníků, ale nic co by se neobjevilo ve hře, zase herní postavička se kterou hrajete nemůže být ve filmu úplnej looser, film nemůžete nahrát od poslední uložené pozice :)))) Nakonec z toho tedy vylezl příjemný film s místy zařazeným vtipem, který to jen odlehčil a tak potvrdil záměr režisérů neudělat z toho akční hrdinskou parodii na hru...Z kina jsem tentokrát odcházela s příjemným pocitem..
Kick-Ass (2010)
Nejluxusnější komixák ever! Hudba, příběh, zpracování,...Ani jsem nečekala že to bude takhle fucking great!! Inspirovalo mě to - chci mít jednou taky takovou Hit-Girl! :D
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
:D ehm, originální...hodně originální! :D
Na dotyk (2004)
ze života....
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Vtipné, satirické, originální, totální blbost, ale člověk se fakt nasměje..co dodat, tak 3,5 hvězdy :)
Strážcovia (2009)
Něco mezi Batmanem a Sin City a něco naprosto geniálního :)
Repo: Genetická opera! (2008)
Spíš ale tak tři a půl. Je to rozhodně originální, originální natolik, že to částečně omluví celkem špatně zpracovanou hudební stránku. Saka když už dělám muzikálovej film, tak se trochu snažím pop hudební stránce zapracovat ne?! Myslím, že kdyby upustili v některých místech od zpívaného slova ( krátké rozhovůrky atd..) dalo by to dohromady lepší dojem. Celkově mě to ale bavilo a je to rozhodně zajímavá zkušenost a zse něco jiného:)