Recenzie (615)
Kto prežije - Samoa (2009) (séria)
Komentář obsahuje spoilery!Ne, takhle série mě nebavila. One man show Russela přestala bavit zhruba v polovině série a ukrytí tajných imunit mi přišlo absurdní a moc jednoduché.. První dvě ještě pochopím, ale u třetí jsem už kroutil hlavou. Russel nebyl sympaťák a vůbec nechápu jak mu lidi mohli od počátku tak věřit. Na reunion show jsem se ale naopak jeho vystoupením bavil. Oblíbenci: Brett, Monica, Laura. 4/10
Arctic Monkeys at the Apollo (2008) (koncert)
Skvělé, jako celí Arctic Monkeys. Žádné efekty a přitom nezapomenutelná podívaná. Alexovi jsem bohužel rozuměl zhruba každé třetí slovo, když promlouval k lidem a to si myslím, že angličtinu ovládám z odposlechu obstojně. 95%
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Těžce dokoukatelný film. Více jsem si v psychiatrii snad užil i Gregoryho House. Nepomohli ani Radiohead jako hudba v pozadí. 42%
Nestyda Louis C.K. (2007) (relácia)
Louis C.K. je neuvěřitelně vtipný člověk, jehož humor jsem si zamiloval už v seriálu Lucky Louie. Jeho stand-up výstupy seriál překonaly snad dvakrát tolik. Humor tohoto kalibru se hledá těžce, on jej umí podat bezprostředně. Slzy v očích a zlepšená nálada zaručena.
Kto prežije - Gabon (2008) (séria)
Málo sympatických a chytrých lidí. Až ke konci jsem si někoho oblíbil, a to Sugar. 5/10
Zkurvenej pátek (2000)
Nevkusná, nevtipná komedie. 30%
Tu to musí byť (2011)
Štítek komedie mi k tomuhle filmu nesedí. Vtipný na celém filmu je pouze vzhled hl. postavy aka. zpěvák z Tokio Hotel po dvaceti letech. Konec s cigaretou byl předvídatelný od začátku. Podivné, podprůměrné road drama, které přestalo bavit už v půlce. 36%
Katy Perry: Kúsok zo mňa (2012)
Hezké, dokázalo zabavit. Katy mám rád, živé vsuvky se daly poslouchat a většina materiálu mě zajímala. :) 71%
Hystéria (2011)
Přijemná romantická komedie. Na můj vkus málo té komedie, film se ale sledoval moc dobře. Překvapil. 74%
Kto prežije - Fiji (2007) (séria)
Komentář obsahuje spoilery! Průměrná série s málo sympatickými hráči. Svého favorita (možná poprvé jsem měl jenom jednoho) jsem si našel až v druhé polovině série. Boa. Ten se nesnažil o žádné velké podrazy, hrou proplouval bez velké námahy a došel, na to že byl velký ousider, hodně daleko. Naopak se tady našlo hodně protivných lidí. Opět jsem si znelíbil velkého favorita u ostatních - Yau-Mana, imbecila Dreamze a Earl mi taky nepadl do noty. Každopádně z finálových tří to nakonec vyhrál ten nejlepší. 6/10