Posledné recenzie (32)
Muzzikanti (2017)
Pro mě krásný zážitek, hlavně proto, že se to točilo v okolí domova. Krásné písničky a dobrý děj. Moc se mi líbíl Pavel Kříž jako Izzi...pro mě 4* :-)
American Horror Story - Roanoke (2016) (séria)
Co se týče 6 série.. velké zklamání. Jako fanoušek AHS jsem určitě čekala více. Začátek začínal zajímavě, potom už to tak nějak domotali aby to mělo nějaký děj na celých 10 dílu. Jednoznačně, poslední dvě série byly divné, něco.. tedy spíš někdo mi tam chyběl a kdo jiný než Jessica Lange. Podle mě hlavní postava která dávala smysl seriálu:-) za mě pouze 2* pro Roanoke.
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Milé ráda se k tomuto filmu vracím, vždy mi něco připomene... hlavně dělat co člověk chce sám, a ne jak chtějí ostatní. Julia Roberts je perfektní.