Recenzie (172)
Režim - Victory Day (2024) (epizóda)
Začnu hodit podle první episody jednou hvězdičkou. Snad se z toho stane hit : ))) a já skončím na 5 poslední !!! Pochopit nemohu, jak herci Kate Winslet a Matthias Schoenaerts - moji oblíbenci z filmu Králova zahradnice, přijali nabídku na tento seriál ? Prohráli snad nějakou sázku : ))) ???
Temný prípad - Part 4 (2024) (epizóda)
....Zatím nic moc, ale stále čekám na slibováné drámo : )))))
Pápežov exorcista (2023)
Slavný italský exorcista Gabriele Amorth - skvěle ztvárněný Russellem Crowem. Hluboce věřící můj oblíbený herec Crowe, přijal tuto roli a já jsem mu za to vděčna.
Purpurová barva (2023)
Líbila se mi filmová verze z roku 1985 a tak jsem byla zvědavá, jestli budu oslovena stejně pozivitivně tou z roku 2023. A byla - a jsem stále plna dojmu z báječného filmu. Každého citlivého člověka, se dotkne příběh plný skvělé hudby, prostoupený písněmi s emotivními texty a v neposlední řadě GOSPELY Afroameričanů. Perfektní herecké obsazení a dva "hvězdní" producenti, stvořili úžasný film.
Vůně času (2023) (seriál)
Zajímavý náhled v historickém seriálu (telenovele) na život ve staré číně.
65 (2023)
Celé roky se vyhýbám obloukem Jurskému parku - a to ze strachu !!! No a ve filmu 65 jsem si ho užila až až...!!!
Angličanka (2022) (seriál)
Je to tak báječné, když jsme postupně vtahováni do příběhu, který byl mistrně natočen a v rolích perfektně obsazen. Mám moc ráda Emily Bunt a v této minisérii, byla naprosto skvělá.
Badman (2022)
Skvělá francouzská oddechovka, parodující "filmové trháky" : ))))))
Bullet Train (2022)
I přes to množství krve - jsem se 127 minut skvěle bavila : )))
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Skvělá minisérie o vzniku SAS : ))