Posledné recenzie (75)
Lucy (2014)
Dávám 4,5 hvězdy. Krásný film. Je tam poměrně dlouhý nástup, kdy s Black Widow tušíme, že přijde velká akce. A dlouhé nástupy bývají často nudné. Ne tak s Lucy. Přesto, že ještě nic neumí, je tupá jak tágo a její míra stresu by zabila kdejaký kovíd, je to záživné. Pár mouder od GutenMorgen a Lucy jede akci za akcí. Otevírá postupně své kapacity a ničí jednoho zločince za druhým. Jenže pak přichází takový podivný závěr. Nebudu ho popisovat, ať vám neberu závěr filmu, ale mě se tam prostě vůbec nehodil, nelíbil se mi a byla to zbytečně rána vlastní pěstí do oka. Ale 95 % filmu jsem se fakt bavil a těším se na dvojku!
Mia a biely lev (2018)
Pecka. Filmy dítěte se zvířátkem zažily boom někdy možná před 15 lety. Většinou to bývá už jen kýčovitá pohádka. Tento snímek je fakt pěkně zrežírovaný, zahraný i natočený. Přilepil k TV i naše kluky, kteří jinak sledují jen samé střílečky, ninjago a jiné zběsilosti. Zaujmout je, to je pro film velké ocenění a ještě navíc takovým "dojákem". Shrnutí o stavu lví populace na závěr, krátká historie je pro mladší taky fajn. Celý dojem z filmu velmi reálný a vyspělý.
Overlord (2018)
Tak jak vidím na Prima Cool názvy typu Źraločí tornádo či Nacistické zombie, je to dopředu jasné! Ovšem film překvapil! Skvělé masky a i v tom bizáru velmi přesvědčivé herecké výkony! Spousta peněz jde na filmu také poznat. Bylo pár scén, kdy jsem neměl chuť se na ty detaily dívat, ale JO - toto mě bavilo!