Recenzie (964)
Gen V (2023) (seriál)
Fajnová přírůstek k The Boys, který nedosahuje úplně stejných kvalit, ale pořád je to hodný dobrý. Minimálně krví, brutálností a svérázným humorem se tu vůbec nešetří, tohle prostě jen tak jinde neuvidíte, nejsou tu žádné hranice a to v dobrém slova smyslu. Nové postavy jsou fajn a uvidíte i staré známé tváře. Díky za to a na viděnou u další sezóny. Lepší 4*
Obchodníci s bolestí (2023)
Zručně zpracováno, herecky silná sestava a rozhodně zajímavé téma. Za mě spokojenost, 4*
Rytieri spravodlivosti (2020)
Tak trochu střelená severská záležitost, která boduje neotřelou zápletkou a zajímavou skupinou podivínů. Plusem je také krásně namixovaný žánrový koktejl, kdy se občasná drsnější akce střídá s komedií a celé to táhne dramatická a smutná linka. No prostě něco, co se nevidí každý den. A Mads v hlavní roli samozřejmě pecka. Lepší 4*
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Hodně ale hodně pomalé tempo, kde se vlastně celou dobu jenom buduje atmoška (což jde filmu nejlépe, krásně záběry, sžívání se s obyvateli města, první interakce s mafií) do finálového střetu, na který všichni čekali, který byl ale vcelku odbyt. Celá ta část s Dakotou Fanning je vlastně navíc úplně zbytečná. Každopádně vizuálně top, akce je kvalitní, je jí nicméně žalostně málo. Jednička zůstala nepokořena. 3*
Nič v zlom (2023)
Bohužel komedie, který je ve většině případů prostě jenom trapná. Holt Jennifer už ze sebe asi víc nevytáhne, tak už nezbývá nic jiného, než jenom nahá běhat po pláži. Nejlepší na tom bylo asi finále, které je představitelem klasického happy endu. Čisté 2*
Oppenheimer (2023)
Velkolepá biografie od Nolana. Žánr, který jsem od něho snad nikdy nečekal a žánr, o kterém jsem si myslel, že mě do kina nikdo nedostane. A hele, teď na to čumím v Imaxu a baví mě to. Rozhodně je to něco jiného, co jsem původně čekal a film během těch 3 hodin mění svou podobu, dočkáme se jak hlubokých myšlenek, vztahů, trochy té výbušnosti, ale také hlavně soudního dramatu. Jako celek to funguje, jak jen je to možné. Opět tu hodně hraje roli i hudba a zvuk obecně, který opravdu málem trhá uši, výborný!
Babylon (2022)
Nevím pořádně, co jsem viděl, ale byl to masakr. Minimálně jednu z nejvíc šílených párty, rozsahem i výpravou, plus když je hlavní aktérkou Margot. Ona i výprava celkově je obří. A i když 3 hodiny je hodně, opravdu se tady jeden nenudí. První polovina je šílená jízda plá drog a večírků a dalších chuťovek z natáčení, v druhé půlce se to překlopí do trochu vážnější polohy, ale pořád je tam pár wtf momentů, které by jinde působily divně, ale tady proč ne. Na vrch si přidejte skvělou hudbu, herecký ansámbl a perfektní vizuál. Tohle musíte vidět, 5*
카터 (2022)
Nápad fajn, ale to zpracování to dělá nestravitelným. Nechápu jak tohle někdo může vůbec pustit ven. A přitom šíleně debilní kamera musela dát tolik práce... Přitom by stačilo zvolnit a dát stopáž na půlku. 1*
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Tak debilní, až je to vlastně dobrý. Místy jsem se cítil trapně, ale pak to zase některé scény vynahradily. Paradoxně těch pár akčních scén vypadá a působí lépe než nedávné akční "hity" tipu Heart of Stone. Herecky ok, 3*