Posledné recenzie (966)
Mang zhan (2022)
Čínská béčková akční mela, které chybí větší zručnost. Nápad je v rámci žánru určitě fajn. Akce není špatná, bohužel to dost zabíjí chabé herecké výkony většiny zúčastněných (takový prkna!), snad krom hlavního hrdiny. Postava detektiva, která má asi dodávat humorný prvek, je neskutečné špatná a otravná. Zmíněná akce je vymyšlena dobře, ale nedá se jí bohužel věřit. Je tu příliš vidět, že je vše jen tak na oko, věci jsou nařezané atd. Řekněme průměr 3*
Opičí človek (2024)
Očekávání byla vcelku velká a na prvotinu je to fakt dobrá jízda. Hodně tomu dopřává, že tvůrci pěkně využili Indii, její prostředí, kulturu a mytologii. Velice dobře seděla i hudba. Akce vlastně není úplně tolik, jak by jeden čekal (a třeba s porovnáním s Wickem), ale když už je, stojí to fakt za to a má delší stopáž, hodně zajímavou kameru a prostě baví. Příběh je taková klasika, ale zde úplně stačí. Na plný počet by to normálně nebylo, ale zde přivřu obě oči, protože doufám, že nám Dev naservíruje něco dalšího, 4,5*
Gangs of London - Season 2 (2022) (séria)
Opět neskutečný masakr. Ač tam možná už nejsou tak velkolepé ikonické akční scény, které píší historii, ale pořád je tam spousta jiné akce, na blízko, točena stylově, přehledně a handheld zároveň, prostě je tam vše, co si člověk může přát - přestřelky, survival s Lale byl boží a téměř jsem nedýchal, otravy a další. Navic sakra tolik gore jsem už dlouho neviděl. A plus jsou tu opět precizní postavy a příběh, kde prostě nevíte dne ani hodiny, zvraty jsou téměř v každém díle a je nutno si přiznat, že to jsou všichni do jednoho parchanti a hyeny - opět třeba scéna s Lale, neskutečný. Nechápu, že tenhle seriál nedostává více pozornosti. Tohle si prostě nebere servítky, jen málo věcí mě takhle dostane. Hodně se těším na pokračování. 5*