Recenzie (247)
Stopy v snehu (1997)
Byla jsem dost zvědavá... protože vím, jak to mám s filmy na základě knižních předloh... jsem knihomol a většinou vyhrávají knížky. A Cit slečny Smilly pro sníh patří zrovna mezi mé oblíbené. I v tomto případě čtené řádky vyhrály. A začnu-li srovnávat, je něco špatně. 3 hvězdičky dávám ale ráda: za mysterióznost, která zůstala zachována, a herecké výkony. Ono je asi opravdu dost těžké literární jazyk Petra Hoega zfilmovat.
Fringe (2008) (seriál)
Ze seriálu Akta X jsem viděla jen pár dílů (a ty se mi líbily), přesto nemohu zodpovědně soudit. A rozhodně vím, že bych nesrovnávala. Pročítám si tu ovšem některé komentáře, které jsou tak nějak ano a ne, když já jednoznačně hlasuju pro ANO a dodávám: už aby tady byla 2.série!
Pí (1998)
Ponurý, ulítlý, plný čísel a geniality, a taky hodně bez čísel... Černobílé provedení, které mi tolik umocnilo pocit, že to, co sleduju, se zrovna v tu chvíli opravdu děje, bylo hodně sugestivní.
Requiem za sen (2000)
Pustila jsem se do filmů Darrena Aronofského... pěkně postupně, ať mi nic neunikne. A vážně nevím, jak to ten chlapík dělá? A že mu to jde..
Elementární částice (2006)
Skvělý - skvělý - skvělý!!
Iná žena (1988)
Líbilo se mi to převelice. Gena Rowlands je zde skvělá a vůbec mi nevadilo, že si tu Woody žádnou roličku nevystřihnul. A to i přesto, že jeho účast si obzvlášť v těch starších snímcích přímo vychutnávám. Tady i bez něho - 4 hvězdy.
China: The Panda Adventure (2001)
Úchvatné scenérie, příběh na základě autobiografie skutečné Ruth Harkness, přirozená Maria Bello. Film, který jistě stojí za shlédnutí. Musím souhlasit s Mariou Bello, která řekla: ' Věřím, že lidé, kteří uvidí tento film, nebudou okouzleni jen krásným příběhem, ale budou absolutně udeřeni krásou a neuvěřitelným půvabem Číny. Světla, rozsáhlosti a prostoru. Dávám 3,5 hvězdiček.
Zip 'n Zoo (2008)
Premiéru měl tento krátký film v Loch Inver, v Highlands ve Skotsku a následovalo promítání v mobilním kinu po městečkách a vesnicích na ostrovech a Highlands, kde nemají žádná kina. Více než po roce byl film předveden v Glasgow a Londýně, když producenti doufali, že bude přijat i na některém mezinárodním filmovém festivalu.
Poslední týden (2008)
Roadmovie ke smrti a k sobě a ke smrti a... výkon Joshuy Jacksona tolik uvěřitelný.
Zem - história jednej cesty (2009)
Záběry úžasné a jen kvůli nim dávám ty 4 hvězdičky. Komentář se mi moc nelíbil, za něj bych víc než 3 nedala. Ale v konečném důsledku: je jen dobře, že se podobné věci točí a bylo by ještě lépe, aby je vidělo co nejvíc lidí... a nejlépe těch v nadnárodních společnostech. Jo, to by bylo fajn. Ale agitovat tu fakt nechci :-)