Recenzie (8)
Columbo - Vražda s príliš mnohými notami (2000) (epizóda)
Dobrý námět, ale velmi slabý závěr. Columbo neměl téměř žádné důkazy a vlastně nechápu, proč se vrah tak snadno vzdal.
Rukojemník (2014)
Příšerný český dabing mě po 20 minutách od filmu odradil.
Carnage (2011)
Film je jedna velká nuda. Dialogy působí nevěrohodně, herci podle mě zbytečně přehrávají. Navíc je to uměle prodlužované, v reálu by ti lidi už dávno odešli (zvláště, když už několikrát byli na odchodu).
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Nebýt Ivana Trojana, tak si tahle pohádka nezaslouží ani tři hvězdičky. Námět byl sice dobrý, ale scénář špatný. Mladí herci mě svým výkonem neoslnili a těžko uvěřit, že mezi nimi vznikla láska v té ne moc povedené scéně u vody. Ani Havlová v roli Štěstěny se mi nelíbila. Navíc těch moderních prvků a různých narážek bylo na můj vkus příliš.
Kňaz, rabín a blondínka alebo keď sa traja majú radi (2000)
Tenhle film je pro mě zklamáním - zbytečně dlouhý, postrádá vtip a Jenna Elfman mi v roli Anny vůbec nesedla.
Columbo - Sladká, no smrtiaca (1973) (epizóda)
Asi zatím nejméně promyšlený díl. Závěrečné usvědčení vražedkyně bylo slabé a zaráží mě, že Columba moc nezajímala ta druhá vražda.
Nevinné lži (2013) (seriál)
Cyklus se obtížně hodnotí jako celek, škoda, že jednotlivé díly nelze hodnoti zvlášť. To hodnocení by potom vypadalo takto: Pod hladinou ***, Lež má rozbité auto ****, Druhý dech *****, Hvězdička **, Klukovina ***, Chromozom ***, Čistá práce **, Byl lásky čas ****
Láska a iné závislosti (2010)
Shrnula bych to jako rádobyvtipné romantické snadno předvídatelné drama = 2,5*