Recenzie (95)
Tajomstvo starej bambitky 2 (2022)
Heja heja hej, umění v tom nehledej. Jednička byla vtipná, dvojka nemá nic, jen pár skvělých herců, kteří nemají co hrát, bylo mi jich vlastně líto. O hudbě raději neříkám nic.
Máte slovo (2008) (relácia)
Tohle nemá na ČT co dělat.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Natočené stylem pro děti. Bohužel. Asi jako Lost in Space. Ale dneska je moderní točit pro cílovku 10-15. To už je lepší seriál Čáryfuk, i po těch 50 letech je aspoň vtipnější.
Učiteľka (2016)
To není ani tak o komunistech jako o sviních v lidech. Ta slovenština tomu přidává. Bureš v sukni.
Jiný život (2019) (seriál)
Dokonce i německé veselohry o opraváři Helmutovi mají chytřejší děj a sympatičtější postavy. Katee vypadá bohužel taky hrozně, teda pokud jí není 70. Což jak vím, není.
Koptashow (2019) (relácia)
Tohle by bylo špatné i na Nově, natož na ČT. Kopta není Šíp, neumí improvizovat, neumí vést rozhovor a hlavně není ani trochu vtipnej. Nic proti Koptovi, ale tohle měl někdo na ČT rovnou hodit do skartovačky, dokud to bylo jen na papíře.
Odkaz vo fľaši (2016)
Ježíši, to byla ale srajda.
Rozprávky pre Emu (2016)
Ruda ukazuje, že umí nejen psát, ale jde mu to i jako režisérovi. Pěkný český film.
Nová holka (2011) (seriál)
Uječená, nevtipná a na nervy lezoucí ... kravina.
Modrý kód (2017) (seriál)
Jděte už s těmito seriály do prdele. Jejich natáčení by mělo být trestné, třeba ohrožování mravní výchovy.